Gwarancja Supermicro - Rodzaje oraz warunki gwarancji (Standard, Cross-Ship, Next Business Day)

| F.A.Q.Wsparcie

Supermicro - Rodzaje oraz warunki gwarancji (Standard, Cross-Ship, Next Business Day)

Supermicro oferuje trzy rodzaje ochrony:

  1. Standard (dla serwerów oraz części)
    • Klient musi odesłać niesprawny komponent do naprawy. Supermicro zazwyczaj wymienia element na sprawy. Zazwyczaj trwa od 2 do 4 tygodni.
  2. Cross-Ship (dla serwerów z montażem oraz serwerów bez montażu)
    • Wymiana niesprawnego elementu na sprawny, zazwyczaj trwa do 5 dni roboczych. Cross-Ship można rozszerzyć do 60 miesięcy (5 lat)
  3. Next Business Day (dla serwerów)
    1. Bronze
    2. Silver
    3. Gold (SLA 4 godziny)
    4. Platinum (SLA indywidualnie uzgadniane z Klientem)